Volgende loopje

dinsdag 13 december 2011

Even niets!

Zo de titel zegt het al eigenlijk.

Sinds de zevenheuvelenloop op 20 november heb ik tot vandaag helemaal niet gelopen.
Waarom niet? Omdat ik niet kon? Niet wilde?

Niet kunnen is een groot woord, tuurlijk kun je als je maar wilt!
Kennelijk wilde ik niet voldoende!
Uiteraard waren er factoren die het bemoeilijkte, zoals mijn rooster en het feit dat de afgelopen week zo een beetje in het teken stond van het eerste deel van de renovatie van mijn woning.
Maar ik durf echt wel te zeggen dat er moment en zijn geweest dat ik kon, maar niet ben gegaan.

Tot vandaag, vandaag wilde ik rond 16:00 uur de blog van Monique lezen en bedacht me dat ik maar weer een rondje moest gaan doen.
Uiteraard speelt het feit dat ik a.s. zaterdag de Houtwijker kerstloop doe in Dronten.
Dus hup omkleden en even naar buiten om de spieren wakker te schudden.
Het is een kort rondje van 8km geworden en de spiertjes voelde goed.

Dus nu maar weer een beetje regelmaat er in brengen en voorzichtig aan dit hardloop jaar afsluiten.

©Hardloopgek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten