Volgende loopje

zondag 19 januari 2014

De Polar Loop mijn "review"

Omdat ik bezitter ben van de Polar Loop ben ik gevraagd door MijnHardloopschoen.nl om een review te schrijven over dit product! Hieronder het resultaat!

De Polar Loop de activiteiten tracker van Polar

Ik had al langere tijd de Nike Fuelband welke je beweging bij hield en dit omzette in Fuel points.
Een "verzinsel" van Nike zelf en je moest motiveren om meer te bewegen.
Een leuke gadget die ik naar de buiten wereld toe vertaalde als een dure stappenteller.
Het geen wat bij mij de grootste ergernis opriep was dat Nike ooit heeft gezegd een android app te maken om je fuelband te syncen met je telefoon maar hier nooit mee is gekomen.

Maar goed nu dan de Polar Loop!
The activity tracker that makes you move.

Dat is wat polar er over zegt en zo moet je het ook zien.
De Loop probeert je te stimuleren om te bewegen, om je doelstelling te behalen.

Maar hoer doe je dat dan?
Wanneer je de loop uit zijn elegante verpakking hebt gehaald en de benodigde software hebt geinstaleerd sluit je de loop aan op de pc met de bijgeleverde USB kabel.
Deze wijkt af van wat je gewend bent, niet de zijde die in je pc gaat maar de aansluiting op de Loop!
Dit is een soort stick die je het best kan vergelijken met een s video kabel!


Eenmaal aangesloten. en er gemakshalve vanuit gaande dat je een account hebt aangemaakt bij Polar Flow, begint het instellen.
Je dient aan te geven om welke pols je hem draagt zodat de info in het schermpje zo wordt weergeven dat jij dit correct leest, je kiest de tijds aanduiding (12 of 24 uurs) en je geeft aan hoe een gemiddelde dag eruit ziet (veelal zittend / veelal staand of veelal bewegend).
Op basis van dit laatste wordt het doel bepaald!

Verder lezen klik dan hier

©Hardloopgek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten