Volgende loopje

zondag 23 oktober 2011

Onderweg naar....

Onderweg naar.... de zevenheuvelenloop, houtwijkkerstloop en 2012.

Dit jaar staan er nog maar twee loopjes in de planning, voor nu dan.
Uiteraard de zeven heuvelenloop in november.
Dit zal een dagje uit worden met mijn vrouw, want die gaat gezellig mee.
Maar ook een mini meeting met leden van RunningPlus, want er zijn toch een redelijk aantal die er aan mee gaan doen.
Ik moet zeggen dat ik er ook echt zin in heb.

Doen we ook nog wat speciaals daarvoor? Nou nee!
Echte heuvels kennen we niet in de polder, op een paar fietsbruggen na.
Maar deze zitten bijna standaard in mijn rondes.

In december doen we nog mee aan de houtwijkkerstloop in Dronten.
Nog net geen thuis wedstrijd, maar wel een leuke loop.
Een van de weinige lopen die ook bij winters weer, tot op heden, is doorgegaan.

En dan 2012!
Voor de eerste 6 maanden hebben we al een aardig verlanglijstje staan.
In dit lijstje staan ook een paar halve marathons, want 2012 is het jaar dat ik deze afstand ga en mag lopen.
De eerste 2 lopen zijn we ondertussen al voor ingeschreven, te weten:

- Vondelparkloop
- Midwintermarathon 

Tijdens de Vondelparkloop doen we mee aan de 10 kilometer, omdat ik halve marathons wil gaan doen zal ik ook mijn wedstrijd kilometers moeten maken.
Daarom staat voor januari ook de Safarirun op het lijstje voor januari (ook een 10km).

Tijdens de midwintermarathon zal ik deelnemen aan de Hollander techniek mini marathon 18,5 km.

Naast het hardlopen zelf loop ik ook met de gedachten te spelen om een cursus tot looptrainer te doen.
Maar dit speelt vooral nog af in mijn gedachten. Natuurlijk kijk ik wel op het net en kom eigenlijk elke keer uit op de zelfde cursus.
Een andere gedachte waar ik mee rond loop is om een cursus sportvoeding te doen, maar ook hiervoor geldt dat dit vooral in mijn gedachten zo is.

Dus hardloopgek onderweg naar.... laten we het houden op 2012

©Hardloopgek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten