Volgende loopje

vrijdag 7 oktober 2011

Runnersworld Lelystad

Ongeveer een maand hebben we in Lelystad een Runnersworld.
Al in het begin ben ik eens binnen gelopen om te kijken, is uiteindelijk altijd leuk.

Nu had ik nog niet zo heel lang nieuwe schoenen en er was dan ook niet zo een noodzaak om voor nieuwe te shoppen.
Maar goed vandaag gingen we er toch naartoe.

Dit hoofdzakelijk omdat de vrouw nieuwe schoenen nodig had en eerlijk gezegd ook nooit schoenen had laten aanmeten.
Omdat we er toch naartoe gingen had ik mijn schoenen ook maar meegenomen, want een extra paar is nooit weg.

Ik had eigenlijk verwacht een 2e paar Saucony ProGrid Triumph 8 mee naar huis te nemen (de rode versie).
Maar uiteindelijk toch, na filmpje, de Asics GT2160 aangemeten gekregen.

















Grappige is toch dat de vorige keer er de mogelijkheid was te gaan voor deze schoen of de Saucony.
Vreemd genoeg, mede door eigen gevoel, is het toen toch de Saucony geworden.

Dus nu weer terug op Asics.

©Hardloopgek 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten