Volgende loopje

donderdag 6 oktober 2011

Welke lopen komen eraan?

Ondertussen zijn we al heel wat loopjes verder en zijn we op weg naar het einde van het jaar.

Aankomend weekend lopen we mee tijdens de Nadine-OK-Run.
De reden dat ik hier mee loop is eigenlijk heel simpel.
Ik zal hier proberen een hardloop vriend naar een nieuw PR te brengen.
Hij wil graag de 10 kilometer onder de 50 minuten lopen.
Omdat ik mijn doel op de 10 km al heb gehaald, namelijk onder de 45 minuten, heb ik voorgesteld om daar me te doen en hem te hazen.

Een week later staat de 8 kilometer van de Amsterdam marathon op het programma.
Middels een oproep door Hospitaal Broeders werd ik gewezen op hun initiatief om geld in te zamelen voor gehandicapten mensen in Malawi.
Ik heb toen besloten om mij hiervoor in te zetten en te proberen het streefbedrag van €250,- op te halen.

Hieronder is te zien hoe dit verloopt.


Elke donatie is van harte welkom en ik ben die gene die een donatie maken dan ook zeer dankbaar.

Voor nu houdt ik het hier even bij en zal binnenkort weer een nieuwe blog schrijven.

©Hardloopgek 

1 opmerking:

  1. Ook ik ben me blog weer aan het update, best lastig om alles goed bij te houden. Ziet er ook goed uit. Heel veel succes zondag, hopelijk beetje droog weer.
    Groetjes Monique

    http://ladymoniqueisrunning.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen